DPF/FAP suodžių filtro išprogramavimas atjungimas šalinimas

DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtro išprogramavimas bei šalinimas iš sistemos – geriausias būdas pagal biudžeto išlaidas išspręsti DPF/FAP suodžių problemą. DPF filtras šalinamas, būtinai jį atjungiant ECU (Engine Control Unit) programoje. Visi automobiliai turi visiško DPF/FAP suodžių filtro atjungimo programoje galimybę, su klaidų šalinimu ir avariniais režimais (galios apribojimas), atsiradusiais dėl DPF filtro gedimo, taip pat visišką DPF suodžių filtro regeneracijos procedūros atjungimą. Tik DPF/FAP suodžių filtro programinis atjungimas bei šalinimas suteikia rezultatą šimtu procentų.

 

Kaip atjungiamas bei šalinamas DPF/FAP suodžių filtras?

Mechaniškai šalinant DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtrą mes nuimame filtro korpusą, atsargiai jį atidarome jau esančių gamyklinių siūlių zonoje, pašaliname miltelius ir užviriname korpusą nerūdijančia viela. Tai užtikrina elemento puikias eksploatacines savybes ir padidintą atsparumą korozijai. Mes NEPLAUNAME DPF/FAP suodžių filtro, NEDEDAME neoriginalaus DPF/FAP  suodžių filtro, NEPILDOME DPF/FAP  suodžių filtro korpuso drožlėmis – visi šie išvardinti sprendimai tinkamai NEVEIKIA. DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtro eksploatavimo laikas ribotas, bet yra keli būdai kilusiai problemai išspręsti, tačiau tik vienas jų yra geras.
Pirmasis būdas – pakeisti DPF/FAP  suodžių filtrą nauju. Skamba neblogai. Tačiau originalus DPF filtras kainuoja nuo 800 eurų ir daugiau. Būdas geras, bet labai brangus. Labai abejojame, kad norėtumėte tokių išlaidų.
Antras būdas – įstatyti DPF/FAP  suodžių filtro analogą. Tai vienas iš blogiausių problemos sprendimo būdų. Originalus DPF filtras ne šiaip sau yra toks brangus. Jame yra naudojami brangieji metalai, todėl jo savikaina jokiais būdais negali būti žemesnė. DPF filtrų analogai ar universalūs DPF filtrai ne tik yra nenaudingi, bet jie dar ir pavojingi. Juk prisimenate apie regeneraciją? Pakaitalai ne visuomet gali atlaikyti šią regeneraciją. Tokio DPF filtro daviklių parodymai niekaip nepateks į leistinas ribas, todėl vėl ir vėl bus rodomos klaidos.  Beje, kartais siūloma vietoje pašalinto DPF filtro užpildyti filtrą metalo drožlėmis, teigiant, kad tai bus kaip DPF filtras, tik pigus variantas. Visa tai galima priskirti prie netinkamų sprendimų. Pavyzdžiui, taip atrodo išmontuotas Toyota DPF filtro analogas.

 

Trečiasis būdas – DPF/FAP  filtrų valymas, bet nevisąlaik valymas padeda. Be to, tai dar vienas netinkamas būdas išspręsti problemą. Pavyzdžiui, taip atrodo DPF filtras po valymo.

 

Ketvirtasis būdas – fiziškai pašalinti DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtrą ir programiniu būdu išprogramuoti iš sistemos. Tai yra pats geriausias būdas kartą ir visiems laikams atsikratyti problemų.

 

Daugelyje automobilių DPF/ FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtro šalinimas yra daug darbo reikalaujanti procedūra, nes sudėtinga prieiti prie filtro korpuso variklio skyriuje, taip pat prie jo prieiti trukdo kiti pakabos ir variklio elementai. Darbas gali trukti 5-6 valandas.